سوالات متداول


1. نحوه ورود به اینترنت چگونه است؟
ابتدا آدرس https://hotspot.gau.ac.ir/login را در آدرس بار مرورگر خود وارد کنید و سپس نام کاربری و گذرواژه خود را وارد کرده و گزینه ورود را کلیک نمایید.

2. نحوه خروج از اینترنت چگونه است؟ 
با وارد کردن آدرس https://hotspot.gau.ac.ir/logout در آدرس بار مرورگر خود و دریافت پیام ((شما ارتباط اینترنت را قطع کردید)) از اینترنت خارج می شوید و برای ورود مجدد میتوانید گزینه ورود به اینترنت را کلیک نمایید.

3. برای تغییر رمز عبور شناسه اینترنت چگونه اقدام نماییم؟
ابتدا لینک مربوطه را از اینجا کلیک نمایید. سپس نام کاربری و رمز عبور خود را در بخش ورود کاربران اینترنتی وارد کنید. از سربرگ تغییر رمز عبور، رمز شناسه خود را تغییر دهید.

4. در صورت فراموشی رمز عبور شناسه اینترنت چگونه اقدام نماییم؟ 
با دردست داشتن کارت دانشجویی خود به صورت حضوری به مرکز فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای دانشگاه مراجعه نمایید.

5. چگونه اطلاعات اکانت اینترنت و حجم مصرفی را مشاهده نماییم؟ 
برای مشاهده اطلاعات اکانت اینترنت مانند حجم مصرفی و باقیمانده ترافیک می بایست لینک مربوطه را از اینجا کلیک نمایید و سپس نام و نام کاربری خود را در بخش ورود کاربران اینترنتی وارد کنید. در نهایت پس از ورود میتوانید اطلاعات مربوط به اکانت خود را مشاهده نمایید.

6. چگونه اکانت اینترنت دریافت نماییم (کارکنان)؟ 
وارد اتوماسیون اداری شده سپس از مسیر جدید / گروه انفورماتیک و خدمات رایانه ای / فرم درخواست شناسه کاربری اینترنت را انتخاب و تکمیل نمایید.

7. چگونه پست الکترونیک (ایمیل آکادمیک) درخواست نماییم (کارکنان)؟ 
وارد اتوماسیون اداری شده سپس از مسیر جدید / گروه انفورماتیک و خدمات رایانه ای / فرم درخواست پست الکترونیک دانشگاهی را انتخاب و تکمیل نمایید.

8. چگونه اکانت اینترنت دریافت نماییم (دانشجویان)؟
وارد سامانه آموزش شده، در بخش مکاتبات اداری گزینه فرم های درخواست را انتخاب کرده، سپس از گزینه سایر درخواست ها، فرم درخواست شناسه کاربری اینترنت را انتخاب و تکمیل نمایید.

9. چگونه پاسخ درخواست اکانت اینترنت رامشاهده نماییم (دانشجویان)؟
ابتدا وارد سامانه آموزش شوید. سپس در بخش کارتابل، فرم درخواست اکانت اینترنت که قبلا ارسال کرده بودید را انتخاب نمایید. فرم مربوطه در ابتدای صفحه موجود است. در انتهای فرم ارسالی شما، شناسه اینترنت تعریف شده قابل مشاهده است.

10. چگونه پست الکترونیک (ایمیل آکادمیک) درخواست نماییم (دانشجویان)؟ 
وارد سامانه آموزش شده، از مسیر مکاتبات اداری، فرم های درخواست، سایر درخواست ها، فرم درخواست پست الکترونیک را انتخاب و تکمیل نمایید. جهت دانلود فایل راهنمای تصویری درخواست پست الکترونیک روی اینجا کلیک کنید.

11. چگونه پاسخ درخواست پست الکترونیک-ایمیل آکادمیک را مشاهده نماییم (دانشجویان)؟
وارد سامانه آموزش شوید. از مسیر مکاتبات اداری، کارتابل نامه، از لیست نامه ها، فرم درخواست پست الکترونیک را انتخاب نمایید. در انتهای فرم، آدرس ایمیل و رمز عبور تعریف شده قابل مشاهده است.

12. در صورت فراموشی رمز عبور پست الکترونیک چگونه اقدام نماییم (دانشجویان و کارکنان)؟ 
فرم تکمیل شده درخواست پست الکترونیک که در آن آدرس ایمیل و رمز ورود تعریف شده است را از سامانه مربوطه مجددا مشاهده نمایید.

13. چگونگی استفاده از پست الکترونیک بعد از زمان فارغ التحصیلی:

دانشجویان فارغ التحصیل درصورتی می توانند از پست الکترونیک خود استفاده نمایند که قبل از مرحله تسویه حساب آموزشی، حتما سوال امنیتی مربوط به پست الکترونیک و پاسخ آن را در ایمیل خود تعریف کرده باشند. بعد از انجام این کار به دامنه فارغ التحصیلان (alumni) انتقال می یابند. 

14.  چگونگی طرح سوال امنیتی و تغییر پسورد پست الکترونیک (دانشجویان و کارکنان و دانشجویان در شرف فارغ التحصیلی):
برای انجام این کار از راهنمای تغییر پسورد پست الکترونیک از اینجا استفاده نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه به شماره تلفن 32437610-017 تماس حاصل نمایید.

 



  تاریخ آخرین بروزرسانی : 22 آذر 1402 - 14:12