صفحه اصلی دانشگاه
|
ارتباط با دانشگاه
|
معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه
01732437609
itsc@gau.ac.ir
سه شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۳
صفحه اصلی
همکاران
امکانات و خدمات مرکز
◁ چشم انداز
◁ معرفی جامع گروه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی
◁ امکانات مرکز
◁ ماموریت
◁ شرح وظایف
◁ عملکرد گروه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی
َشورای فناوری اطلاعات و ارتباطات
◁ اهداف و وظایف
◁ اعضای شورا
◁ آیین نامه شورای فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی
قوانین، فرم ها و شیوه نامه ها
ارتباط با ما
راهنمای استفاده از خدمات پست الکترونیک (Email) دانشگاه
گروه فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای
راهنمای استفاده از خدمات پست الکترونیک (Email) دانشگاه
کلیه اعضای هیات علمی، همچنین کارکنانی که از طرف مدیر خود معرفی شده اند، میتوانند با مراجعه به
سامانه اتوماسیون اداری
نسبت به دریافت شناسه و رمز ورود پست الکترونیک اقدام نمایند. اختصاص پست الکترونیک دانشگاهی به کارکنان محترم در صورتی که دلیل توجیهی قابل قبولی از سوی مدیر مربوط ارایه شود، قابل انجام است.
اختصاص EMAIL دانشگاه برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری با مراجعه به
سامانه آموزش
و از بخش فرم ها انجام میگیرد.
شناسه کاربری دانشجویان با به پایان رسیدن مدت زمان رسمی اشتغال به تحصیل (4 نیمسال تحصیلی برای دانشجویان کارشناسی ارشد و 8 نیمسال تحصیلی برای دانشجویان دکتری) غیر فعال خواهد شد.
لازم است کلیه کاربران دارای شناسه کاربری در مکاتبات الکترونیکی خود با مؤسسات علمی، سازمانهای دولتی و دانشگاههای داخلی و خارجی از EMAIL دانشگاهی استفاده نمایند. شناسه کاربرانی که با عدم استفاده مناسب از EMAIL (حذف نکردن پیامهای غیر ضروری، استفاده نکردن بلند مدت و.........) موجب اشغال فضا و اختلال در کارکرد سیستم گردند بعد از مدت 2 ماه غیرفعال خواهد شد. حداکثر فضای اختصاص یافته به هر کاربر با توجه به سیاست گزاریهای گروه (که خود با توجه به فضای در اختیار در قرارداد سالانه و تغییر تعداد کاربر تعیین میشود)، و نیز نوع کاربری شناسه مشخص خواهد شد. آن دسته از شناسه های کاربری که به واحدهای اداری (نه شخص) تخصیص می یابند، میتوانند در صورت ارایه دلایل مستند توسط مدیر مربوطه میتوانند از حجم بیشتری نسبت به کاربری های غیراداری (شناسه های شخصی اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان) بهره مند شوند. استثناشدن موارد و حجمی که در این موارد اختصاص مییابد باید به تایید کارگروه تخصصی ذیل شورای فناوری اطلاعات و ارتباطات برسد.
تمدید استفاده از خدمات پست الکترونیک دانشگاهی برای دانشجویان منوط به تأیید استاد راهنما و حسن تعهد کاربر و کاربری مناسب در طی مدت زمان استفاده از شناسه کاربری وی میباشد. واگذاری یا عدم واگذاری مجدد شناسه، توسط گروه تعیین خواهد شد.
فایل ندارد .