راهنمای استفاده از اتاق اسکای روم (اعضای هیئت علمی و کارکنان)
گروه فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای
راهنمای استفاده از اتاق اسکای روم
1- کلیه اعضای هیات علمی، همچنین کارکنان که در حوزه ی اداری یا دانشکده خود در خصوص مواردی مثل همایش، سمینار، کارگاه، تدریس، قصد فعالیت و اجرای برنامه در فضای مجازی را دارند، می توانند با مراجعه به سامانه اتوماسیون اداری (جدید--- فرم های گروه انفورماتیک --- درخواست اسکای روم) نسبت درخواست اتاق اسکای روم اقدام نمایند.
2- لطفاً فرم درخواست اتاق اسکای روم را مطالعه و با دقت و به صورت کامل تکمیل فرمایید، لذا در صورت تغییر بندهای آن، باید مجدد فرم درخواست پر شود.
3- مسئولیت اتاق به عهده درخواست کننده میباشد (لذا در حفظ نام کاربری و رمز عبور های داده شده دقت فرمایید).
4- فایلهای بارگذاری شده در سامانه به علت عدم فضای کافی بعد از مدتی حذف خواهند شد.
5- بعد از اتمام جلسه و پایان کار اتاق، اپراتور برای غیرفعال کردن اتاق حتما گزینهی بستن اتاق را انتخاب نماید، در غیر اینصورت اتاق همچنان فعال خواهد بود.
6- حداکثر ظرفیت شرکتکنندگان در هر اتاق 300 نفر میباشد و حداکثر پنجرههای داخل اتاق (تصویر وب کم، پنجره Share، تخته) سه پنجره میباشد.
7- موضوع اتاقهای اختصاص داده شده قابل تغییر است، به همین دلیل برای برنامههای بعدی نیاز به درخواست مجدد اتاق نمیباشد و کافیست موضوع درج شده در اتاق و تاریخ برنامه را به اطلاع این حوزه برسانید.
8- تمامی لینکهای ایجاد شده، توسط سامانه اسکای روم با حروف کوچک ثبت میگردد، لذا از حروف بزرگ جهت اطلاعرسانی برنامهها به سایرین خودداری کنید.
9- جهت مشاهده فایل راهنمای تصویری برای کار با اتاق اسکای روم بر روی این آدرس لینک در وبسایت دانشگاه کلیک نمایید.