شیوه نامه تعرفه‌های مالی و نحوه استفاده از فضاهای گروه فناوری اطلاعات و خدمات رایانه‌ای


گروه فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای

 

استفاده از تجهیزات گروه انفورماتیک و خدمات رایانه‌ای، به ­منظور رفع نیازهای آموزشی و پژوهشی اساتید و دانشجویان دانشگاه می­باشد و استفاده سایرین با رعـایت حـد ظرفیت آن به‌منظور حل مشکلات محققان یا مؤسسات خارج از دانشگاه در ازای پرداخت هزینه، با رعایت اصول زیر بلامانـع می­باشد:

شرایط و تعهدات:

توضیحات: ظرفیت واقعی سالن

تأخیر هر یک ساعت (ريال)

مبلغ تضمین برای 8 ساعت (ريال

مبلغ تعهد برای 8 ساعت (1 روز) (ريال)

مبلغ تضمین برای 4 ساعت (ريال)

مبلغ تعهد برای 4 ساعت (نیم روز) (ريال)

تعداد رایانه

اماکن مورد درخواست

36نفر

2,200,000

24,000,000

14,000,000

15,000,000

8,000,000

15

آزمایشگاه ژئوماتیک

امکانات: 15 عدد رایانه با کانفیگ بالا و مجهز به اینترنت، دو عدد ویدئو پروژکتور، پرده برقی، تخته وایت برد سه لت کشویی، 30 عدد صندلی، سیستم گرمایشی و سرمایشی

21 نفر

1,800,000

20,000,000

11,000,000

12,000,000

6,000,000

10

کلاس شماره یک

امکانات: 10 عدد رایانه کانفیگ خوب و مجهز به اینترنت، یک عدد ویدئو پروژکتور، پرده نمایش، تخته وایت برد، 18 عدد صندلی، سیستم گرمایشی و سرمایشی

18 نفر

1,200,000

18,000,000

10,000,000

10,000,000

5,500,000

10

کلاس شماره دو

امکانات: 10 عدد رایانه کانفیگ خوب و مجهز به اینترنت، یک عدد ویدئو پروژکتور، پرده نمایش، تخته وایت برد، 19 عدد صندلی، سیستم گرمایشی و سرمایشی


متقاضی متعهد است در حد ظرفیت اعلامی از فضا استفاده کرده و از استفاده مازاد بر مجوز و گنجایش اعلام‌شده خودداری نماید.* مبالغ فوق‌الذکر در مهرماه هر سال و بر اساس مصوبه هیئت‌رئیسه به‌روزسازی خواهد شد.

  1. متقاضی موظف است نسبت به حفظ و حراست از امکانات واگذاری شده و تحویل آن در صحت و سلامت اقدام نماید.
  2. متقاضی موظف است کلیه مقررات و ضوابط آموزشی، فرهنگی، امنیتی و شرعی حاکم بر دانشگاه و نیز ضوابط اعلامی برای استفاده از فضا را رعایت کرده و به کلیه عوامل و شرکت­ کنندگان نیز موارد مذکور را تأکید نماید. در صورت بروز تخلف و عدم رعایت مقررات و ضوابط شرعی و قانونی، دانشگاه مجاز به فسخ قرارداد و دریافت خسارت و ممانعت از برگزاری کلاس و ادامه بهره‌برداری خواهد بود و دانشگاه هیچ مسئولیتی را نخواهد پذیرفت.
  3. توزیع اقلام پذیرایی در داخل سالن ممنوع است.
  4. رعایت نظم، انضباط و مسئولیت محتوای هرگونه مطلب ارائه‌شده (متنی، پیام صوتی و تصویری و نظایر آن‌) که در ذیل برنامه اجرا گردد، بر عهده برگزارکننده و مدرس کلاس خواهد بود.
  5. هر بار استفاده شامل حداکثر 8 ساعت است و متقاضی رأس ساعت مقرر متعهد به تخلیه و تحویل مکان مورد استفاده است و در صورت تأخیر، ساعت اضافه محسوب شده و تعرفه بر اساس یک ساعت کامل محاسبه خواهد شد. «تأخیر با پرداخت تعرفه» در صورتی قابل‌قبول است که از قبل برنامه‌ دیگری در مکان موردنظر برنامه‌ریزی نشده باشد و حضور افراد از نظر اداره محترم حراست بلامانع باشد.
  6. درصورتی‌که به هر دلیلی متقاضی آمادگی استفاده از مکان مورد نظر را نداشته باشد موظف است 48 ساعت قبل از زمان آغاز کلاس، دانشگاه را مطلع نماید که در این صورت معادل 20 درصد مبلغ تعهد به‌عنوان جریمه لغو منظور می‌گردد.
  7. متقاضی موظف به هرگونه همکاری و هماهنگی قبلی با عوامل و نمایندگان دانشگاه به‌عنوان ناظر قرارداد به‌منظور جلوگیری از تداخل برنامه­ های استفاده از سالن و نیز به هنگام استفاده از آن است. دانشگاه مجاز است در صورت ضرورت و تداخل برنامه ­ها نسبت به لغو استفاده از سالن با اعلام قبلی (48 ساعت قبل) به شخص متقاضی اقدام نماید و متقاضی حق هیچ‌گونه اعتراضی ندارد.
  8. کنترل و نظارت بر حضور شرکت­ کنندگان و جزئیات برنامه­ هایی که توسط متولیان خارج از دانشگاه اجرا می­ شود با هماهنگی اداره محترم حراست دانشگاه خواهد بود.
  9. متقاضی جهت استفاده از سالن و کلاس‌ها نباید هیچ‌گونه منع قانونی داشته باشد.
  10. در صورت تخلف از هر یک از مفاد فوق و وارد شدن هرگونه خسارت به اماکن واگذارشده و وسایل و تجهیزات مستقر در آن متقاضی موظف به جبران و پرداخت خسارت است که از محل سپرده ودیعه واگذاری مستهلک خواهد شد. همچنین دانشگاه مجاز و مختار است از ادامه برنامه و استفاده از سالن توسط متقاضی و شرکت­ کنندگان جلوگیری نموده و وظیفه‌ای در خصوص عودت وجه پرداختی نخواهد داشت. درصورتی‌ که خسارت وارده از مبلغ ودیعه واگذاری بیشتر شود، متقاضی ملزم به پرداخت کل مبلغ خسارت خواهد بود.
  11. درصورتی‌ که متقاضی به کمتر از 4 ساعت استفاده از فضا نیاز داشته باشد، هزینه 4 ساعت طبق جدول پیوست اخذ خواهد شد.
  12. مسئولیت نظارت بر حسن اجرای مفاد و تعهدات فوق به‌عهده نماینده دانشگاه (معاونت پژوهش و فناوری و گروه انفورماتیک و خدمات رایانه‌ای) است.
  13. تعهدات دانشگاه:
  14. تحویل به‌موقع سالن‌ها بر اساس توافقات انجام‌شده
  15. تأمین حداقل‌های لازم برای برگزاری کلاس‌ها یا دوره‌های آموزشی با توجه به بازدید اولیه متقاضی و توافقات انجام‌شده برابر امکانات موجود (برابر جدول فوق)

مبالغ واریزی:

مبلغ .............................طی فیش واریزی........................... به‌حساب 4001108403019781 نزد بانک ملی مرکزی ایران به‌نام درآمدهای دانشگاه (شماره شناسه 328108478126500000301070090015) قبل از تحویل سالن واریز گردید.

مبلغ .............................طی فیش واریزی........................... به‌حساب ودیعه جبران خسارت واریز گردید که قابل عودت بعد از تأیید حسن انجام تعهدات است.

سازمان / شرکت / دستگاه: ............................................................. با نمایندگی خانم / آقای .................................................... با توجه به درخواست شماره .................... مورخ ...................آن سازمان متعهد است شرایط و تعهدات بالا را تحت نظر و هماهنگی ناظر مورد معرفی از طرف دانشگاه رعایت نماید.

نام و نام خانوادگی، امضا و تاریخ متعهد/ مهر سازمان/ اداره/ دستگاه/ شرکت ........

این شیوه نامه در 15 بند در جلسه شماره 702 مورخ 15/10/98 هیأت رئیسه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.



فایل ندارد .