حضور مدیر گروه فناوری اطلاعات دانشگاه در نشست نقد و بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران


نشست نقد و بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی با حضور غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا و نائب رئیس فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزار شد. نشست مذکور به همت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان و با حضور صاحب نظران، فعالان فضای مجازی و صاحبان کسب و کارهای مجازی، دوم آذر 1400برگزار شد. صاحب نظران، فعالان فضای مجازی و صاحبان کسب و کارهای مجازی نیز با ارائه نظرات کارشناسی خود از مخاطره‌های اجرایی شدن این طرح در سطح کشور به ‌بحث و تبادل نظر پرداختند.
در این جلسه  حمیده علاءالدین،  مدیر گروه فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای دانشگاه،  با اشاره به ارتقاء دانش و فناوری در جهان، گفت: یقینا ارتقای دانش و فناوری، رکن دانشگاه هاست. در زمانی زندگی می کنیم که با فشار طاقت فرسای تحریم های ظالمانه، مواجه هستیم. بنابراین باید پلتفرم بومی، تقویت شود و این تقویت موقعی اتفاق خواهد افتاد که بتواند در فضای آزاد با پلتفرم های جهانی، رقابت کند. 
در ادامه غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا ضمن تقدیر از برگزاری این نشست گفت: امروز من به عنوان یک شنونده برای انتقال نظرات شما به کمیسیون مذکور حاضر شدم و تلاش بنده و همکارانم کمک به این حوزه است و هیچ قصدی برای مسدود کردن آن نداریم. غلامرضا منتظری افزود: از آنجایی که در حال حاضر یک پیش نویس مطرح شده جای نگرانی نیست و ما دغدغه های کاربران را جمع بندی و در کمیسیون مجلس شورای  اسلامی مطرح خواهیم کرد.





 تاریخ ارسال خبر :   07 آذر 1400 - 10:33
 تعداد بازدید :   95
 ارسال کننده :   مدیر سیستم